Over Ons

Blush biedt de combinatie van veel ervaring, veel enthousiasme, een hoog muzikaal niveau, een verrassend repertoire, 2 jonge energieke zangeressen, begeleid door 4 sympathieke en goede musici. De ideale invulling voor elk event, want coverband Blush kan en geeft overal een gepaste show en kan overal spelen. Van bedrijfsfeest tot de grootste tentfeesten en van de meest intieme bruiloft tot een swingende discotheek. Blush stelt zich aan u voor.

Patty,  zang

Patty is een gezellige, Brabantse dame met een enorme liefde voor muziek. Na haar eerste openbare optreden in 2007 is de verslaving begonnen. Op haar muzikale CV staan onder andere grote concerten met fanfares, melodische slagwerkgroepen en een BigBand. Daarnaast heeft ze veel ervaring op mogen doen als lead-zangeres bij twee feestbands. “Op een podium staan is al geweldig, maar als dat dan ook nog met de allerleukste muzikanten en mijn maatje Steffi kan, dan kan ik mijn geluk niet op!! Met Blush is het zowel op het podium als in de zaal een gegarandeerd feest!!”

Steffi, zang

Hallo! Ik ben een Brabantse dame, woonachtig in Eindhoven, maar geboren en getogen in Cranendonck. Van kinds af aan kan ik het niet laten om mee te neuriën op allerlei nummers. Mijn muzikale carrière in een vogelvlucht: Buulse Proms, Bigband Triple B, The Voice of Eindhoven, de Helmondse Musical, Partyband Freezz en nog steeds vaste zangeres van Soulband Turnback en natuurlijk van Coverband Blush! Daarnaast ben ik ook heel trots op mijn eigen bedrijfje: Huwelijkszangeres Steffi Ras. Ik voel me als een vis in het water wanneer ik op de bühne sta en de eerste muzieknoten uit de boxen hoor komen. Er een feestje van maken, samen met het publiek de voetjes van de vloer tillen, wat wil je nog meer?!?!

Hans, drums, backingvocals

Hans is al op jonge leeftijd geïnspireerd door zijn vader (ook drummer) begonnen met drummen. Hij heeft sindsdien met veel plezier in diverse bands gespeeld , zoals McVille Countryband, Streetlife, Link en Freezz. Het samen muziek maken is zijn lust en zijn leven. Als drummer is Hans door zijn drive en stuwende kracht samen met de bassist Rómulo verantwoordelijk voor de strakke en swingende basis van Coverband Blush. Door de jarenlange ervaring weet Hans de juiste nummers achter elkaar te zetten op een feestavond en weet hij zowel Coverband Blush als de gasten een geweldige feestavond voor te zetten.

Bart, toetsenist

Witte of zwarte toetsen? Voor Bart maakt het niet uit, hij bespeelt ze allemaal  tegelijk! Bart begon al op jonge leeftijd met het pingelen op een Casio keyboard. Nadat hij alle liedjes uit het hoofd kende, was het tijd voor een nieuw keyboard en zo bleef zich dat herhalen. Bart groeide steeds verder in zijn muzikaliteit en is hij uiteindelijk de toetsenist geworden die hij nu is. Alles gaat op gehoor bij hem, een muzikant in hart en nieren! Bart heeft diverse bandjes op zijn conto en nu is hij de vaste toetsenman van Blush waar hij zich muzikaal mag uitleven. Wie weet trekt hij nog wel eens zijn accordeon het podium op, want Bart heeft energie voor tien!

Romulo, bass

Op een leeftijd van 14 jaar begon Romulo met muzieklessen. Zijn eerste instrument was klassiek gitaar, waarmee hij in 2 bands heeft gespeeld. Toen de band van zijn vrienden een bassist nodig hadden, vroegen ze hem de bass te proberen. Hij kocht een basgitaar en leerde het zichzelf aan. Vanaf dat moment werd de bass zijn instrument.  Hij was in Portugal actief in verschillende type bands, variërend van Rock tot Dance, maar ook traditionele stijlen. De bekende bands van 90s hebben invloed op zijn muziekstijl, met name  grunge was favoriet. Vanaf 2006 speelt hij in Holland en heeft inmiddels twee muzikale projecten op zijn naam. “Blush is voor mij wat een band moet zijn. Het resultaat is een goed stuk muziek en show en vooral lots of fun!”

Peter, gitaar, backingvocals

Als puber geleerd en er maar geen afscheid van kunnen nemen. Muziekschool en jammen, veel jammen. Sindsdien in diverse bands gespeeld met muziek variërend van eigen nummers, fusion jazz-rock (Fast Forward/Jazz in Duketown) tot covers. In zijn 30s druk met gezin en werk. Daarna weer volop actief met muziek, eerst met Streetlife, Freezz en nu met Blush. De meesten van ons komen uit omgeving Eindhoven, maar ik mag de laatste tijd uit Amsterdam komen. “Geen probleem, heb het er voor over, samen muziek maken is te leuk. Blush is een gezellige club mensen, die het goed met elkaar kunnen vinden. Maar vooral hebben we plezier als het publiek uit zijn dak gaat. En dat krijgt Blush hoe dan ook altijd weer voor elkaar!